maatildaasvensson.blogg.se

Godmorgon

Publicerad 2013-04-30 07:58:02 i My Style,

Sitter här i skolan som vanligt;).
Ska, som jag sa igår, till en restaurang i Malmö kl fyra så det blir hem direkt, fixa till mig, ta det lugnt lite och sen så ska vi åka. Stallet tar vi/jag när vi kommer hem.

Vill så himla mycket till Rusch igen för att köpa det tränset. Pullarnosgrimman var pyntat med stenar (haha, inte vanliga stenar utan sånna som liknar diamanter men jag kan inte stava till det;). Synd bara att lädret är väldigt mörk brunt, men det är snyggt och Lady skulle vara så söt i det:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda Pham Svensson

Matilda Pham Svensson heter jag som driver denna bloggen. Jag är 14 år den 3 april och älskar häsatr, fotografering, mode och att rita olika ekipage. Hoppas du stannar coh följer min resa med mitt d-ponny sto Lady.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela