maatildaasvensson.blogg.se

Dagens att göra...

Publicerad 2013-05-01 10:29:14 i My Style,

Är ingenting typ.
Solen värmer och det är fint väder ute.
Ska till Rusch senare och köpa tränset + betala halva mammas 😊.
Iallafall skrittade ut Lady ändån igår innan vi tog i dem så hon fick röra på mig och vila på fredag istället.
Red barbacka och mamma följde med på Line för hon hade tagit sig ut hagen när vi var borta, hur vet vi inte och vi tror inte att hon har hoppat eftersom det inte finns några spår efter sats och landning vilket det brukar blir och staketet är typ 1.20 cm högt. Som tur stog hon i trädgården och klippte gräset;).
Ska snart byta om och gå ut och putas träns och ridstövlar.
Gullig katt;).

Kommentarer

Postat av: Axelina

Publicerad 2013-05-01 13:38:45

svar: Jag vet faktiskt inte! Men jag tror att de finns på hööks, men är inte säker. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda Pham Svensson

Matilda Pham Svensson heter jag som driver denna bloggen. Jag är 14 år den 3 april och älskar häsatr, fotografering, mode och att rita olika ekipage. Hoppas du stannar coh följer min resa med mitt d-ponny sto Lady.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela